Fredag

Sista dagen på jobbet idag! Den här sommaren har bokstavligt talat varit en nära döden-upplevelse... ;) Det känns så otroligt skönt att äntligen få vara ledig, det har jag väntat länge på! :) Calle och Edin hade fixat en överraskning dagen till ära, så på sista passet kom de och sa trevlig semester samtidigt som de dränkte mig med iskallt vatten x) Markus hängde också på, så när vi var på väg in kastade han sig över en vattenslang och sprutade ner mig (misstolka inte det här nu... hahaha!) ännu mer. Visst är de underbara? x)

Efter jobbet tog jag och Jeanette en skrittur på mon :) Hon på Tardee och jag på Victor. Victor var jättemycket lugnare med sällskap så de gånger det fungerar att sticka ut samtidigt kör vi så! :) Förhoppningsvis lugnar han ner sig när han lärt känna och börjar bli tryggare med mig, då blir det inte samma stressmoment att behöva gå ifrån flocken. Han var iaf jätteduktig, jag fick känslan av att han börjar koppla ihop skänkeln med att han ska framåt! :) Jämför det med i onsdags då han stod som ett frågetecken när jag lade till skänkeln! Antingen är han väldigt lättlärd, eller bara extremt bra på att gissa sig till vad man vill... ;)♥

Nu ska jag rensa bort lite bilder från datorn hade jag tänkt. Det blir så mycket skitbilder som man inte orkar gå igenom och bara blir kvar och tar plats... Jag öppnade första mappen och insåg att det är nästan 1000 bilder i bara den mappen, och sen har jag ju iaf 5 kvar med bara blandat jag inte orkat gå igenom... O.o

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Victor är en riktig mys kille!Han vill nog bara göra rätt för han verka vara en sån häst! Därför man kan inte låta bli att älska honom! <3

2010-07-23 @ 22:49:33
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

Victor är en riktig mys kille!Han vill nog bara göra rätt för han verka vara en sån häst! Därför man kan inte låta bli att älska honom! <3

2010-07-23 @ 22:50:16
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Håller med till 100%! :) Det är få hästar jag börjar tycka om på en gång så han har något speciellt :)♥

2010-07-23 @ 23:11:02
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Ja samma här de brukar växa i mina ögon, men han är bara för underbar hela han!Tror för han är lite ängslig som man vill vara som en "mamma" åt han ler

2010-07-23 @ 23:55:38
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0