Dagens bus ;)

Jag, Elin, Sofie och Jackline snodde kyrkans elbil med släp och körde runt på kyrkogårn ;) Ända sen vi började jobba har vi gått och tittat på den där bilen och velat köra, det har sett så roligt ut! Så idag snodde vi den när ingen såg och körde runt, runt ;) För att killarna inte skulle ta den av oss sa vi att man måste ha körkort för att få köra, och att jag var den enda som hade det. Inget var sant, man behöver inget körkort, och jag har inget heller... ;)
Extra spännande blev det ju eftersom det var en släpvagn med, och jag hade aldrig kört med släp förut! :O Men det gick snabbt att vänja sig, bara att ta ut svängarna lite extra :) Sen träffade vi killarna igen och frågade om de ville åka med, och det ville de ju såklart eftersom det var jag som körde ;) Hahaha, snarare för att få slippa jobba men det låtsas vi inte om... ;) Så när alla var på satt vi 2st i elbilen och 6st på släpet och då gick det knappt framåt i uppförsbackarna x)
Men det var skitkul, gjorde hela dagen så värd! :)
Här har vi vrålåket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0