Torsdag

Snart helg igen, den här veckan har gått så snabbt!:) Igår blev jag klar med hö-torkningen så det känns bra att huset inte luktar lagård längre...;) Så nu klarar vi oss några månader innan jag måste ta in och torka igen, bra att kaninerna inte äter allt för mycket... haha;)

Det syns på Tabbo att vi inte tränar kaninhoppning längre;)

Tur det är nån som ger allt iaf!;)
Nu har jag börjat packa ner mitt rum i bananlådor och det känns så tråkigt, det är alldeles kalt och tråkigt på väggarna... Rummet blir så opersonligt utan alla inramade bilder och porslinssaker så det är typ deprimerande att gå in dit;) Men det blir nog bra till slut hoppas jag:)
Sista vändan pappa är uppe i Gällivare nu så förhoppningsvis får han ett jobb i stan så han kan bo hemma hela tiden. Men det blir väl nåt nere i Malmö eller liknande, bara för att retas!:O
Nu måste jag gå och göra nåt vettigt tror jag, engelskaläraren påminde oss om att vi har läxa till imorgon och hela klassen satt som frågetecken, för det hade hon då inte berättat förut! Men tydligen var det inte så mycket, man skulle hitta synonymer till kanske 30 ord och förhöret skulle inte bli alltför svårt heller:P Så har jag tur hinner jag med lite matte eller svenska efter det och sen packa ner mer grejer i rummet-.- Allt tar ju sån tiid, jag har verkligen grejer överallt!:O
Imorse på bussen spelade de den här låten och man blev så pigg och glad på en gång så den lär gå varm hela kvällen!;)


Kommentarer
Postat av: ida

killarna i rednex är sååå snygga!!(a) om man räknar bort dreadssnubben ;)

2010-01-21 @ 20:09:49
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte dina kaniner äta ur vårat hö som är rät så torrt så slipper du torka hö? =)

2010-01-22 @ 16:22:56
Postat av: Linda Calissendorff

De var jag blev anonymt ;0)

2010-01-22 @ 16:23:57
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ida: Hahaha helt ärligt vet jag inte om jag riktigt håller med dig där, inte riktigt min stil...;)

Linda: Ja får jag det för er så:) Men det behövs inte, så känn dig inte tvingad!:)

2010-01-22 @ 19:40:28
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Men snälla du klart du får ta hö till kaninerna,trodde de bara fick äta vanligt hö men kan de äta hösilage så är de bara ta! =))

2010-01-22 @ 20:38:18
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0