Söndag

Sandra-träning idag som sagt:) Kristallen skötte sig jättebra, så duktig är hon! Sandra kollade först av lite vad vi fick i "läxa" förra gången och hon tyckte det såg bra ut:) Så fi fick en ny övning att träna på, svag öppna på voltspår. Då ska jag lägga tryck i ytter stigbygel, och när hon lyfter upp inner bakben ska jag spänna inner skänkel och när hon lyfter upp ytter framben ska jag trycka med fingrarna på höger sida om manken... Hur tror ni det gick då? Hahaha det är ju hur mycket som helst att komma ihåg samtidigt ju!O.o Så vi provade ett tag och sen fick jag prova från marken och det gick mycket bättre! Blir inte lika mycket att hålla reda på då...;)
Sen provade jag rida Hilda en stund när Sandra åkt, mest bara för att kolla av hur hon var i benet som hon gick konstigt med igår:P Idag kändes hon som vanligt, och varken Sanna eller Vicky såg nåt ovanligt så Hildas ben är ett mysterium;) Men vi får ta det lite lugnt och låta henne vila ett tag så får vi se sen, bättre vara för försiktig känns det som:P
Nu ikväll kom Åsa med en hösäck till kaninerna också, och det var asbra för jag hade nästan helt slut!:O Men de vi får hö från har balen utomhus typ brevid en kohage så det stinker lagård i hela huset nu!^^ Så nu blir det till att torka hö i några dagar:P Fram till det blivit torrt kan jag säga att jag har en mamma som inte är speciellt glad på mig, hahaha;) Menmen, det lär ju bli torrt på några dagar så hon får stå ut så länge;)
Nu måste jag gå och lägga mig, klockan blev mycket helt plötsligt:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0