Programmering, Kristallen och Hilda

Nu sitter jag på programmeringen igen, känns som att jag aldrig gör något annat...;) Har nyss fixat klart med inloggningen på hemsidan så nu orkar jag inte göra mer på ett tag:P
Igår tränade  jag och Kristallen lite akademiskt på plan en stund. Det gick väl sådär, varken hon eller jag var speciellt taggade för nåt seriöst jobb. Så vi flyttade lite in och ut på volten och sen tränade jag öppnan för hand. Hon fick till några bra steg, men det känns ändå som att jag gör nåt fel så det känns bra att det blir Sandra-träning på lördag så hon får visa en gång till;) 
Sen tränade jag NH med Hilda en stund också, och det gick faktiskt riktigt bra!:) Vi har aldrig riktigt haft någon bra kommunikation, hon har inte svarat som jag velat och så, men igår gjorde hon allt precis som jag ville!:D Det räckte med bara blickar, det var sällan jag behövde använda grimskaftet för att få henne gå framåt eller flytta bakdelen så det går framåt:):)
Men nu ska jag fortsätta med programmeringen, hade tänkt försöka fixa till en bild när man loggar in med rätt användarnamn och lösenord och en annan bild när man har fel. Vi får väl se hur det går, jag är inte direkt någon programmeringseinstein haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0