Ny musik:)

Nu har jag laddat ner en massa ny musik så mp3n är nyladdad med icke slutspelade låtar...;) Annars har det inte hänt så mycket sen senaste inlägget, jag gjorde ett högskoleprov på internet bara för att prova. Men pappa och Joppe stod brevid och pratade så högt så jag knappt hörde vad jag tänkte så efter ett tag gav jag upp och klickade bara in en massa random svar^^ Hade tänkt göra det riktiga nu i april så vi får se hur det går...:P
Nu ska jag sätta mig med filosofin ett tag hade jag tänkt, har en massa instuderingsfrågor som vi ska gå igenom imorgon. Prov på måndag!:O Sen måste jag fortsätta läsa boken vi har i svenskan. Nu har den äntligen börjat bli bra, det tog ju bara 100 sidor...-.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0