Måndag

Löslongerade Hilda idag, och hon var då verkligen inte att leka med! En gång höll hon på att springa över mig:O Sen var ju Tardee, som har energi tillräckligt att förse hela Ö-vik med el i en vecka, i hagen brevid plan så han sprang och retade Hilda så hon blev ännu surare;) Aja, hon fick ju ur sig lite energi iaf trots att löslongeringen inte gick speciellt bra:P Sen red jag Kristallen, och det gick riktigt bra!:) Har lärt mig hur jag ska få henne i höger galopp och hon galopperar jättebra i båda galopperna! Jätteseeegt, så det känns som en känslig ridskolehäst haha;) Sen långsam trav nästan hela vägen hem också så hon var en riktig stjärna idag!♥
Det var några dar sen jag lade ut nån musik så jag slänger väl upp dagens låt då;)

Kommentarer
Postat av: ida

får Tardee slippa boxen nu? :)

2010-01-04 @ 20:28:43
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han har stått ute på dagarna men i en sjukhage:) För det mesta brukar Jeanette komma och ta in honom nån gång på eftermiddagen så han inte står ute allt för länge men han är ute iaf:P

2010-01-04 @ 21:48:11
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: sanna

skönt att du har fått kläm på h galopp=)

2010-01-04 @ 22:33:52
Postat av: Linda Calissendorff

Ja kolla pls mätaren och de var KANON =) hon låg på 210 i puls som topp och de är toppen bra! =) så forsätt i sakta galopp de bygger mer muskler och sliter mindre på benen,de enda du måste fya hon lite för är om hon travar fort nedför de sliter oerhört på hennes framkotor å mer på henne eftersom hon är utåttåad tyvärr... Bästa är skritta ner och lunka sista biten då de inte är så brant nedför men förstår om de blir tråkigt i längden men bäst för hennes ben ;0) Men bra kämpat Sandra!

2010-01-04 @ 22:41:31
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0