Måndag

Ännu en måndag över, såå härligt!:) Efter lunch har vi 2,5 timmar matte/fysik så det är inte favoritpasset direkt;) Lärarna har inte fattat att det inte ger nånting att ha så långa lektioner, trots att det faktiskt är vetenskapligt bevisat att en normal person orkar koncentrera sig och prestera max i 20min innan man börjar tappa koncentrationen. Så ja, 2 timmar och 10 minuter av den lektionen har man alltså inte max koncentration så det blir mycket dötid...som man får ta igen hemma:/
Men efter skolan gick jag hem till Dafna och pluggade. Försökte iaf...;) Gjorde kanske 1 fysiktal, men jag fattar ingenting av det kapitlet och boken är helt cp och gör allt mycket mer komplicerat än det egentligen är. Då gör jag mycket hellre matte!:O Men jag lyckades iaf elda upp en massa ved hos Dafna, hahaha!x)
Nu måste jag plugga in engelskaglosorna, typiskt mig att alltid vara ute i sista minuten-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0