Föreläsning på park:p

Dagen började på Parkskolan, vi skulle på en föreläsning om kemigymnasiet. Inte för att vara negativ eller så, men ingen föreläsning skulle nånsin få mig att vilja läsa mer kemi;) Jag är såå glad att det är sista terminen jag måste hålla på med den där skiten!^^ Men i alla fall, jag är ganska stolt som hittade till aulan själv;) Bjästabussarna brukar alltid komma så tidigt så jag är först nästan jämt-.- Så kände mig ganska uttittad ett tag, men det tog inte så lång tid innan fler naturare kom haha;) Efter föreläsningen gick vi "hem" till nola igen och hade matte. Gjorde nästan ingenting, har haft jättelågt blodtryck större delen av dagen och då blir jag inte speciellt pigg... Så försökte läsa några förklaringar hur man ska räkna, men fattade ingenting så jag gav upp ganska snabbt. Efter lunchen hade vi bad på idrotten. Simmade längder och sen spelade vi vattenpolo så då steg blodtrycket lite så jag blev iaf lite piggare till filosofin:) Enda riktiga lektionen vi inte behövde göra nånting på var jag pigg på så det känns bra...NOT!^^
Nu måste jag försöka lära mig lite matte så jag kan gå och lägga mig tidigt ikväll, känns som jag behöver det... Så imorgon åker jag iväg till stallet och tränar lite på plan med Kristallen:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0