Biologi och payback time!

Idag skulle vi ha biologiredovisningen. Jag kände att jag var långt ifrån helt säker på vad jag skulle prata om så jag var dyngnervös!^^ Kändes som att man gick i 7an igen och typ aldrig pratat inför en grupp nån gångx) Och allt som jag tycker känns jobbigt eller svårt börjar jag skratta åt, så jag skrattade åt allt! Vi har bland annat en bild på en hund som vi ska visa under redovisningen, och den har egentligen ingenting med saken och göra så det höll mig road läänge;) Så efter att ha vart nervös i över 2 timmar visade det sig att våran grupp inte hann göra den här lektionen så vi får skjuta på det till måndag... Jag hade helst gjort bort det idag, men då får vi lite mer tid på oss att plugga in texten så inget ont som inte har nåt gott med sig:)
Nu sitter jag och skriver på kemiuppgiften som ska in på fredag, och det är verkligen en monsteruppgift! Vi har 55 punkter att skriva om så jag kommer få sitta oändligt länge innan det här blir klart... Vi har försökt få läraren att förstå att det är en alldeles för stor uppgift, och att vi läser en massa andra ämnen än kemi som också behöver pluggtid efter skolan, men han vägrar ge oss nåt annat... Så nu har vi bildat en "pakt" inom klassen eller vad man ska säga, alla ska skriva så mycket man bara kan bara så han ska få ett helvete med rättningen och kanske inse att vi hade rätt ändå;) Han ska allt få se att vi är fel klass att jävlas med!
Nu är det payback time! NV2a ska äntligen få hämnas! *Ondskefullt skratt* Haha nej men ska väl kanske fortsätta så jag får ihop några sidor, Emma i klassen hade skrivit 20 och var inte klar än så jag har en del att stå i om vi ska få igenom vårt budskap;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0