Back to school

Satt med svenskauppgiften hela kvällen igår så jag var gaanska less...;) Men sen då jag kom till skolan visade det sig att alla tyckte den var cp, så då kändes det bättre igen:) Skadeglädje är den bästa glädjen eller vad man brukar säga;) Men i alla fall, det hände inte så mycket speciellt på skolan, hade längdskidor igen på idrotten:) Efter det var det filosofi som vi fick sluta tidigare från eftersom våran lärare gjort en rotfyllning och hade så ont i tänderna så hon knappt kunde prata... Så jag och Amanda gick ner på stan och ödslade lite tid medan vi väntade på bussarna. När det var 10-15min till min buss skulle gå började jag gå mot busstationen, och den stod där som vanligt. Började rulla framåt när bussen framför körde iväg, men det brukar den göra så jag tänkte inte mer på det fram till jag insåg att den "rullade" snabbare och snabbare och jag insåg att den inte tänkte stanna-.- Blev hyfsat sur, den åkte ju 5min för tidigt!:@ Som tur var var Sofia också på busstationen, och missade samma buss som mig, så jag hade någon att stå och svära med en stund hahaha;)
Till slut kom jag hem igen och då blev det fysikplugg och städning. Kul dag^^ Men har fysikprov imorgon så det känns som att det behövs med plugg även fast jag verkligen inte orkar nu... Nej nu har jag klagat tillräckligt för idag, ha det gött!:)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ursch! Jag blir skol trött bara jag läser om din skola... ;0)

2010-02-09 @ 22:59:51
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

Ja tror att Hilda måste vila sig i form nu när de ändå är så nära kvar till fölningen,för Stina verka henne i går och hon var väldigt tung sa hon å jag märker att hon är lite öm i sina framknän när man böjer i hop dom...Så bäst hon bara får stå och samla sin energi till fölningen så hon inte sliter ut sina ben igen ;0) Men du kan ju pyssla om den blivande mamman ändå! ler

2010-02-10 @ 15:22:43
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Hahaha;) Ja som tur är har vi inte så mycket kvar att göra innan sportlovet nu:) Jajjemän, blir till att ta tag i NH-träningen igen då;) Då rör hon sig ändå inte så mycket:P

2010-02-10 @ 16:49:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Haha nä då leka hon staty skratta

2010-02-10 @ 17:17:51
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0