Äntligen!

Äntligen är kemiuppgiften klar och inlämnad! Så nu behöver jag inte bekynra mig över det längre:) Jag gick och lade mig lite efter 12 inatt så det tog inte så lång tid som jag trodde det skulle göra. Magnus i klassen gick och lade sig 20 i 6 imorse!O.o Men som sagt, nu är den inlämnad och klar, det blev 7 dataskrivna sidor så jag var inte värst;) 
Sen så hade jag ju sovmorgon imorse och klev upp runt halv 11. Tog 10 i 12-bussen till stan och började med kemi. Det blev inte så mycket kemi, för lärarn hade bara halvtidsomdömen med oss hela lektionen så han var i ett annat rum;) Så vi passade på att plugga för svenskaprovet vi hade efter kemin. Ingen i klassen hade pluggat på det, alla prioriterade kemiinlämningen så vi får se hur sur svenskalärare vi kommer ha inom en snar framtid...;)
Efter skolan gick jag och köpte kaninmat, och så skulle jag titta på kläder också. Jag gick runt i nästan 1,5 timme, och det finns ju verkligen ingenting!O.o Fick med mig 2 t-shirts hem, en rosa/vitrandig och en likadan till, men gul/vit. Letade först och främst efter jeans, men de som finns har ju typ "normal midja och smala ben" så de passar ju inte! Jag hittade ett par jag ville ha, så jag provade en storlek som var för liten, så då tog jag en storlek större och då var den för stor istället-.- Jag får börja ha ridkläderna i skolan, det verkar vara det enda som passar på mig;)
Nu är jag ledig hela helgen, tog inte med mig några skolböcker alls för ovanlighetens skull:) Så nu hoppas vi på fint väder i helgen så jag får ta igen timmarna i stallet jag missat pga. kemin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0