Torsdag

Idag har jag vart in till stan för att köpa de sista (och enda) julklapparna. Jag har då inte haft bra framförhållning iår om man säger så... ;)

Jullovet är i full gång och det känns så otroligt skönt att slippa gå till skolan på ett tag! :) Så mycket ledighet blir det inte för min del, jag ska skriva på 2 inlämningar, läsa en bok till en av inlämningarna samt plugga till ett prov vi ska ha dagen efter skolan börjat igen. Jag får ha min ledighet när vi far till USA istället. Fair enough :)

Resten av min kväll kommer att ägnas åt städning. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, och dessutom måste kaninernas burar städas. Men det känns ganska skönt att få röja upp lite :) Det mesta känns ganska lättsamt idag måste jag säga! Inte ens när jag gick från Gullänget in till stan i -25 kändes det jobbigt ;) Lite på slutet då när luftvägarna började svälla igen, men det som inte dödar, det härdar :) Nej, nu måste jag börja med städningen så jag kommer i säng nån gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0