Tips!

Nu vet jag inte hur många av dem som läser min blogg som har problem med eksem, men iallafall... Jag har haft eksem på benen så länge jag kan minnas, och när jag var mindre var det ingen ovanlighet att vakna i blodiga lakan efter att ha kliat i sömnen. Men nu har jag äntligen hittat något som får det att sluta klia! :D Mycket närmare och mer lättillgängligt än jag trodde också... På Kickis hästshop! :) Nu kommer jag inte ihåg exakt hur mycket den kostade, men har för mig att den låg på runt 130kr. Ska även lindra klådan från insektsbett, så ett måste inför sommaren! ;)

De enda nackdelarna är att den innehåller etanol, så den är ganska stark, men så länge man inte får i ögonen går det bra :) Och så kan det bli fläckar på golven, men det löser man lätt genom att spraya på i duschen istället ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0