NIF-natta

Nu sitter jag och väntar på att pappa och Jonas ska komma hem från gymmet så pappa kan skjutsa in mig till stan. Ska iväg och titta på nif-natta. Volleyboll hela natten med andra ord :) Finalen tror jag gick vid 4.30 förra året, och sen ska vi ju upp på avslutningen imorgon så efter så lite sömn vill jag helst inte sätta mig bakom ratten för att köra hem...

Idag har jag iaf vart iväg och ridit Victor på plan igen. Han skötte sig bra :) Lite stummare (eller vad man ska säga) i steget idag men annars var han så duktig så! :) Han är så söt, vet precis vad som väntar. I stallet under sadlingen står han som en suråsna och spänner ut magen, men efter jag ridit brukar han alltid få något gott om han varit duktig, så då ser han ut som en liten B-ponny med spetsade öron och en busig tofs till pannlugg ;) Sååå söt är han :)♥

Menmen, hursomhelst, jag har aktiverat mobilen till bloggen så får jag tråkigt ikväll slänger jag nog upp något blogginlägg :)
Captain Obvans, som tog en hedrande andraplats förra året :) Nu har de tränat som tok i ett år och hoppas på att få knäppa samhällarna på näsan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0