God morgon!

Ikväll bär det iväg till Solberg med några från klassen. Vi ska fira nyår i Johannas stuga där. Det ska bli riktigt roligt faktiskt :) Vi får se vad jag hittar på när alla andra sticker iväg till backen och åker skidor hela dagen imorgon, jag åker ju inte slalom... ;) Menmen, nånting finns säkert att göra :)
Men innan jag åker har jag lite som ska göras;

*Rida Victor, och om jag blir klar snabbt, pyssla lite med Hilda :)
*Handla
*Hämta ut medicin (har vart utan i en vecka nu tror jag, så det börjar bli dags ;))
*Packa
*Städa
*Duscha och förhoppningsvis hinna fixa mig lite innan jag ska åka.

Nu har jag säkert glömt något som vanligt, men det är som det är ;)
Bästa Hilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0