God jul!

God morgon :) Det är inte likt mig att vara vaken såhär tidigt... Men ställde faktiskt väckaren på 9 så jag skulle hinna ut till stallet och rida Victor en sväng :) Det återstår att se om jag åker eller om jag bangar ur pga temperaturen. Victor har ju vilat i 3 dagar nu, så han skulle behöva komma ut ;)

Sen ser dagen ut så att jag ska hem och duscha och fixa mig lite innan jag ska agera chaufför åt familjen + mormor och morfar som ska ut till Bjällsta och fira jul :) Kul med nåt nytt, har alltid firat här hemma tidigare... Där blir det Kalle Anka, julmat och paketöppning, what else? ;) Åker iväg och ger hästarna middag. Ingen julskinka för deras del, utan de får klara sig med hö... ;) Sen ser vi hur länge vi stannar i Bjällsta innan vi far hem igen.

Menmen, bäst att börja slänga i sig lite frukost om jag ska hinna ut till Victor :) God jul allihopa!
Årets julbild får Moonlight stå för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0