Torsdag

Började dagen med att gå ut och ta bort allt blött hö från kaninernas stugor. Det behövdes kan man säga, det bodde en hel befolkning i de där små stugorna... >.< Jaja, nu är det gjort iaf :)

Sen gick jag in och laddade ner photoshop. Måste ladda ner ett nytt program för att packa upp filerna också, för det jag har hade tydligen gått ut ;) Hoppas det är bättre än skiten jag hade förut. Det måste varit en sämre version än paint!

Efter det for jag till stallet och skrittade ut på Victor med Jeanette och Tardee. Idag var han till och med pigg från början, han brukar alltid vara en segpropp innan han kommit igång riktigt... ;) Vi träffade 2 crossar som körde runt i grusgropen men jag tror de blev räddare för oss än vad han blev för dem ;) Haha jag har aldrig varit med om någon som stängt av crossen så snabbt! Men det är jättebra att det finns dem som visar respekt mot oss som är ute med hästarna, det gillas! :)

Just nu är jag så mätt så det känns som att jag kommer rulla fram om jag försöker förflytta mig ;) Brorsan fyller år idag så det blev smörgåstårta till middag och nån annan tårta till efterrätt x) Nyttiga familjen slår till igen!

Kommentarer
Postat av: FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen

härligt att du tycker deT! TACK! :D

2010-08-05 @ 20:10:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0