Tisdag

Ganska härlig dag idag faktiskt :) Gick ut starkt med rättskunskap. Inte speciellt jobbigt faktiskt, lite nya juridiska ord bara ;) Läraren stod och tränade armstyrkan med lagboken, hahaha! x)
Sen hade vi 2,5 timmars hål så jag gick upp till körskolan och gjorde C-fasen i teorin :) Bara fordonsfasen kvar nu, plus lite repetition då. Men har man klarat det en gång lär man ju klara det igen... Eller...? ;)
Sen historia och samhällskunskap på eftermiddagen. Inte så himla jobbigt det heller :) Men så var jag trött och tyckte allt var roligt också ;)

Efter skolan kom Dafna och pluggade matte med mig. Haha jag var hyper så det blev inte så mycket gjort i min bok... ;) Men hon gick igenom 2 viktiga regler som nästa kapitel baseras på så det var kanon, missade ju genomgången förra veckan när jag var på halkbanan! Tack Dafna, du är för underbar! :)♥

Kommentarer
Postat av: Dafna

Du är underbar ;) <3 btw funkar hjärtan bra på datorn så <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-01 @ 19:59:42
Postat av: Sandra

Hahaha! :) Du kompenserar för att det inte går att skriva dem på mobilen liksom... ;)♥

2010-09-01 @ 22:07:01
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0