Strange

Eftersom jag inte haft varken motivation eller energi till att göra nåt idag har det blivit mycket filosofi och funderingar. Har tänkt mycket på körskolan faktiskt. Mycket som min körskolelärare säger till mig under lektionerna tycker jag är skitkonstigt! Vi skulle t.ex. träna på krypkörning, och då sa hon att när jag hade kopplingen i dragläge kunde jag gasa 6000 varv om jag ville. :S Hahaha! Visst, man står ju fortfarande stilla, men hallå? Först och främst sliter det ju enormt på kopplingen och dessutom är det väl inte speciellt miljövänligt att stå och varva som en idiot i alla korsningar? x) Hahaha nästan så jag har lust att ta på mig en ful gammal keps, luta mig fram och lägga näsan på ratten och varva och varva och varva vid VARJE korsning i hela stan! Det om något skulle dra blickar! x)

Sen hade brorsan teoriprovet för moppekortet idag. Han hade pluggat så han i princip kunde rabbla hela boken i sömnen - men klarade ändå inte kortet! Så pappa ringde vägverket eller transportstyrelsen eller vad det nu var, och frågade hur han kunde missa så många frågor då han ändå kunde allt. Då svarade hon: Jo, men han har ju den där boken, och vi tar ju frågor från den här boken också... Men anmäler man sig till en utbildning ska man väl ändå få allt material man behöver för att klara sig? Eller?

Ja, irriterande är ordet... Men nu ska jag inte tänka mer på det. Brorsan ska skaffa sig en "utanförkroppenupplevelse" och gå till bokhandeln och läsa boken han aldrig fick medan han skriver sitt prov, och jag ska varva mig till mitt körkort. That´s it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0