Söndag

Det blev Ulvön till slut, vi fick ha ett familjemöte med handuppräckning så efter många om och men for vi x)

Kom fram till Ulvön vid halv 7 kanske. Då blev det middag på Alma, och sen gick vi tillbaka till båtarna. Där var det full fart på alla, och vid 2-3 gick de sista kämparna bort mot våran båt och satt där läänge... Vid halv 7 på lördagsmorgonen körde vi ut dem för att förhoppningsvis få sova någon timme innan alla kom igång med musiken igen ;)

På lördagen öppnade vi starkt med frukost klockan 2 x) Sen blev väl klockan 5-6 innan man vaknade till riktigt och slutade känna sig som ett ufo ;) Det blev middag vid 8 då också, och sen blev det krogen :) Alla tog verkligen vara på sista Ulvö-kvällen kan jag säga! Sista halvtimmen innan det stängde stod alla och dansade på borden x) Hahaha! Sen drog vi oss bort mot båtarna igen. Det blev en relativt tidig kväll, vi var så skötsamma och lade oss 4 ;)

Så ja, efter den här helgen känner jag mig aningens sliten kan jag säga... Skönt med måndag imorgon så man kan få vila upp sig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0