Onsdag

Victor startade som sagt på Dannero idag och knep 4eplatsen! :) Låg till och med 2a ett tag ;) Så stort grattis till Linda och Robban för ett kanonlopp av en stjärnhäst! :D

Efter jag sett loppet på tv gick jag hem till Dafna där vi bastade och såg på film :) Tack för en rolig dag :)♥

Det känns som att det står still i mitt huvud nu, jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer^^ Menmen, måste ta mig ut och ge kaninerna mat iaf. Usch för att ha dem ute i detta regn! De har ju varsin stuga som de kan gå in i så för den delen är det ingen fara, men jag lyckas alltid få in sniglar i skorna när jag går ut till dem >.< Jättemysigt att känna slemklumparna mosas under sockarna... FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0