Måndag

Har inget att skriva om men kände att jag ville skriva nåt ändå. Strange...

Klev upp halv 10 (nästan så jag kräver en stående ovation med tanke på att jag nästan aldrig kliver upp före 11 då jag är ledig! ;)) och tjänade ihop lite vuxenpoäng innan jag tog bussen till stan. Körlektion stod på schemat, och det gick faktiskt bra! Till och med körläraren sa att jag var duktig... :O Sen gick jag in och pluggade teori. Var  tvungen att göra om A-fasen eftersom jag råkat ta upp ett till A-fas-prov och då måste man tydligen göra klart det innan man kan gå vidare till B-fasen. Menmen, det var inga problem ;) Testade ett B-fas-prov också och skrev upp vad jag skulle plugga på, så hade tänkt försöka fixa B-fasen innan veckan är slut :)

Sen for jag hem, och sen har tiden bara försvunnit på nåt sätt :O Känner mig full med energi men ändå trött, så jag vill hitta på nåt men ändå inte. Jag blir inte klok på mig själv ibland! x)



Slänger upp ett collage till detta annars så tråkiga inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0