Körskolan

Var ju körlektion idag, och tydligen går det bättre än jag själv trott! Efter 3 lektioner har jag hunnit halva kursplanen för körningen :O Hon ville skicka iväg mig till halkbanan om 2-3 veckor, och halkbanan kör man ju absolut i slutet av utbildningen! :O
Medan jag satt och väntade på att lektionen skulle börja provade jag att göra några tester med teorifrågor, och på A-fasen hade jag 53 av 70 rätt. Har inte pluggat ett skit så jag blev ganska förvånad kan jag säga ;) Så på torsdag ska jag in igen och då planerar jag att fixa godkänt på A-fasen så tar jag B-fasen nästa vecka, möjligtvis nåt mer också beroende på hur mycket det verkar vara :P
Snart så... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0