I valet och kvalet

Fick hem en valsedel med posten idag, och jag börjar få riktig ångest över det där faktiskt! :O Känns som att man borde gå iväg och rösta, men samtidigt har jag ingen aning om vad jag ska rösta på så då är det ju nästan bättre att låta bli... Orkar inte läsa på en massa skit om vad alla står för heller eftersom det är ganska lite av vad de lovar som blir verklighet i slutändan ;)

Från en sak till en annan, nu har ju bussarna börjat gå från resecentrumet istället för från busstationen. Skitlyxigt att bussarna kör ända fram till dörren i perrongerna i princip! :O Känns lite mycket bara för att åka till lilla Bjästa... Men det blir bra sen när det blir kallt och man slipper stå ute :) Enda nackdelen är att det blir längre från skolan så jag får börja löpa till bussen! Men det ordnar sig :)
Nä nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen ska jag sova! God natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0