Helgen

I fredags for vi ut till Sundsbodarna och har vart där med våra grannar fram till idag :) Har vart kanonväder hela helgen så det har varit kul :) Dessutom var ju brorsan hemma så jag fick ta över hans meegasäng! Den är seriöst större än min säng jag har hemma! :O Lyx!
Grannarnas hund Leia badar :)
Crazy dog! ;)
Min übersmarta granne Adrian :)
På väg ut till Sundsbodarna :) Det trodde ni inte om mig va? Hahaha ;)

Igår kom Joel och hälsade på också :) Det var kul att han tog sig tid att komma förbi!
Senare på kvällen tog jag och Adde en tur med gummibåten runt Mjältön. Jättehärligt! Vindstilla, spegelblankt på vattnet och dessutom solnedgång sista biten :) Synd bara att kölen i gummibåten har lite för lite luft så jag vågade bara köra på halv gas. Körde jag snabbare fick båten ett eget liv och svängde lite hursomhelst ;) Vi stannade till på fiskodlingen stod och tittade på fiskarna också. Ganska fascinerande hur högt de kan hoppa! :O

Det har verkligen varit en jättehärlig helg! :) Imorrn är det slut på lugnet, då ska jag in till stan och ha körlektion. Sen ska jag driva runt till 4, då jag åker hem med pappa. På eftermiddagen har jag inget planerat så jag är öppen för förslag! ;)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Den sista bilden va superfin!

2010-08-11 @ 23:09:37
Postat av: Sandra

Tack! :)

2010-08-12 @ 09:10:32
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0