Grillkväll nr.2

Igår blev det som sagt grillkväll igen för att fira Dafnas 18årsdag :) Men den här gången grillades det på Köpmanholmens båtklubb istället för i Bjästa. Vi var i stort sett samma gäng den här gången så det var roligt! :)
Killarna skulle absolut bryta av den där brädan och elda upp den trots att vi hade ett helt skjul med ved^^
Micke förvandlades till karate kid ;)
Till slut gav de upp drömmen om att bli karatemästare och använde stubbarna istället...
...men när det visade sig att det inte heller gick så bra hade de iaf en 3-manna bongotrumma... ;)
Hör och häpna - till slut gick den av! :O
Ner me´n i eldn!
4 stolta pojkar tittar på sitt mästerverk ;)
Här sitter alla runt elden och ser ut att ha viktiga diskussioner ;)
Sen gick vi till båten och poppade popcorn :)
Bror min var också med ;)

Sen bar det iväg tillbaka till Bjästa igen, där vi till slut hamnade hos Dafna även denna gång :) Där hade Micke matchmaking, men jag vet inte om jag tycker att han lyckades så bra... ;) Sen hamnade alla framför tvn och Jackass. Hahaha man undrar verkligen var de får allt ifrån! x)

Jag tycker det blev en lyckad kväll, och det var jätteroligt att de från "andra delen stan" ville komma igen trots att det bara var 2 dagar mellan gångerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0