Flygkrascharn

Den här stackaren flög in i vårt vardagsrumsfönster idag :O
Självklart såg jag ett fototillfälle utan dess like, det är sällan man kan komma så nära ett vilt djur! Men när slutarljudet lät fick han/den/det panik och flög iväg - rakt in i en lina vi spänt upp för att andra fåglar inte ska sätta sig och skita på balkongräcket, och störtade rakt ner :O Han lyckades lyfta och flyga iväg innan han tog mark, men jag kan lova att hjärtat hoppade över nåt slag där. Herregud vilket dåligt samvete jag skulle fått om han slagit ihjäl sig mot stenplattorna!
Dessutom blev ju bilden inte ens bra, när jag kom in insåg jag att jag hade för låg ISO så jag har fått lägga på hur mycket ljus som helst innan man ens ser att det är en fågel -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0