En tur på mon med bäbis :)

Ikväll blev det en tur på mon med Kristallen :) Hon är ju för rolig den där hästen, först var hon skitsur på något så då stod hon och stampade i golvet av frustration. Jag såg inte en enda fluga på henne så jag fattar inte vad som var fel^^ Sen kom vi ut och hon blev jätteglad över att få komma ut och röra sig så hon traskade iväg från stallbacken med sina stora älgkliv fram till parkeringen där vi skulle vänster. Där totalvägrade hon att gå vänster och låtsades bli rädd för garaget eller nåt annat som säkert äter små travhästar till frukost. Så efter att ha bråkat med henne en stund vände vi och jag bad henne backa istället. Hon såg lite fundersam ut, men backade så snällt ut och förbi garaget där jag vände henne åt rätt håll. Då hon såg att jag överlistat henne att gå förbi drog hon en djup suck och såg jättebesviken ut! x)
Sandra - Kristallen, 1 - 0!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Men vilken MUPP häst! =)

2010-08-01 @ 23:12:39
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

mupp? hon är då inte värre än "host" som jag känner till som är mupp eller mongo ;P

Postat av: Sandra

Haha ja nog är hon en mupp alltid! ;)

2010-08-02 @ 09:45:09
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0