Dubbelt Arbete Till Alla

Jag är gaanska less på datorn kan jag säga... Har haft en film på datorn i ett år kanske, och den tar ju bara en massa onödig plats så jag tänkte bränna över den på en DVD. Hur lätt som helst egentligen, skulle bara ändra filformatet på filmen. Tog 1,5 timma så det var lite drygt men när jag ändå höll på att rensa datorn kunde jag göra annat samtidigt. Sen lade jag in den omgjorda filmen i "brännarprogrammet", fixade menyn och lite sånt, tryckte på bränn och kände mig så duktig som äntligen tagit tag i saken :) Det skulle ta 2,5 timmar att bränna ut den - för en film på 1 tim och 45 min -.- Menmen nu hade den liks börjat bränna så... Efter 2,5 timmar då allt var klart tog jag ut och provade DVD-skivan i spelaren, men tydligen var den tom! Grattis Sandra, 4 timmar åt helvete!

Såhär såg jag ut när jag insåg att det inte fungerade, jag lovar! ;) Hahahaha! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0