Tisdag

Dagen började med svenska, som var ganska lugnt :) Vi gjorde orddelen från högskoleprovet i lördags. Trodde det var sekretess på det i typ 5 år eller nåt liknande, men tydligen inte ;) Jag jobbade med Joel och Amanda, och vi var värsta skitbra! 17 rätt *host* av 40 *host* men i lördags hade jag 13 rätt så nåt verkar jag ha lärt mig iaf ;) Eller så var det bara det att de andra visste svaren och lyckades övertyga mig om att välja rätt den här gången. Tror mer på det senare alternativet faktiskt... ;)
Sen engelska. Då gjorde vi inget speciellt tycker jag. Jobbade med förberedelser inför nationella provet, men jag lärde mig absolut ingenting av det så... x)
Efter det var det matte/fysik. Tog fysik hela lektionen eftersom vi har prov om 1,5 vecka. Fick totaldamp på talen eftersom de inte gick att lösa! Fel i facit på varenda uppgift vafan! ;)
Efter lunchen hade vi idrott och filosofi, båda lektionerna var ganska meningslösa tycker jag. Det gick apdåligt på idrotten, och på filosofin gick vi igenom instuderingsuppgifterna men de hade jag redan gjort klart så jag hade alla svaren redan...

När jag kom hem for jag till stallet nästan på en gång. Klarade att cykla uppför hela backen i motvind! Det är nästan så jag är värd en stående ovation! *gör vågen åt mig själv* ;) Haha nejmen när jag kom ner till stallet skulle Linda precis åka iväg till banan med Kristallen så då skulle jag inte ha nåt att göra i stallet (om jag inte ville borsta Hilda då. Blåsigt + fällning av vinterpäls = nej tack ;)) så jag följde med in på banan och tittade på när de körde snabbjobb :) Kristallen var såå duktig! Och Linda också förstås, haha ;) Så det var kul, har inte vart på Solänget på 5-6 år. Men jag kände mig onekligen lite malplacerad, jag är ju van vid att hålla till på andra sidan Brogatan... ;) Tog en massa bilder på stjärnan så de kommer upp så fort Linda laddat upp dem på sin blogg så jag kan kopiera! ;)

Imorrn är jag ledig också, så himla härligt! Det är man inte bortskämd med direkt... ;) Så då hade jag tänkt rida Kristallen och plugga både matte och filosofi. Men det lär väl inte ta hela dagen så jag får se vad jag hittar på mer :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag kan komma upp i hyfsat bra tid imorrn. Vi får väl se hur det går att somna, drack nyss en Red Bull så det lär väl ta några timmar... Bra att man tänker med arslet ibland alltså :) Jaja, skitsamma, ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0