The D-day! :)

Idag åkte jag iväg till stallet för att träna med Kristallen på plan :) När jag kom dit kom Robban och sa att Hilda var på väg att föla och frågade om jag kunde luncha så länge. Så jag typ sprang ut med hö i hagarna och sen var det full fart ut till lösdriften där Robban byggt en fölbox ;) Allt gick jättebra, men jag måste erkänna att jag var rätt nervös innan allt var klart... ;) Det blev iaf ett sto som ska heta Tallmons Wilda :)


Wilda några minuter gammal :)


















Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet♥

Kristallen blev bortprioriterad idag, nu ska vi snart iväg och fira en 50-åring så jag hann inte rida... Vi får se om jag kanske åker ut efter maten istället om de inte absolut vill att jag ska vara med ;) Jaja nu måste jag vara social med gästerna ;) Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: ida

AAAAAW, så söööt :D

2010-04-24 @ 23:26:25
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller hur! :D♥

2010-04-25 @ 17:17:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0