Tisdag

Började med lång sovmorgon, vaknade till och med av mig själv en timme innan väckaren skulle ringa! :) In till skolan och satt där 1,5 timme innan första lektionen började. Fram till dess satt jag och tittade på när Philip spelade ett spel som gick ut på att göra en massa saker så apan blev glad. (?!) Man skulle t.ex. klä en julgran, pricka ett mål med en kanonkula och en massa såna värdelösa saker x) Men kul var det :)
Sen var det en föreläsning i aulan. Han som föreläste hade ett barn (eller barn och barn, han var 20) som dog eftersom föraren körde rattfull och krockade med ett träd. Föreläsningen var bra tycker jag, han var duktig. Men början var lite random tycker jag. Då berättade han om att han var i USA och åkte helikopter^^ Så det hade väl kanske inte så mycket med saken att göra ;)
Bild från föreläsningen :) Vi älskar mobilkvalité! Eller inte, men det får ni leva med ;)
Insåg för ett tag sen att jag typ aldrig har bilder på mig själv, så ja här har ni en! Hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0