Igår och idag :)

Orkade inte skriva nånting igår, men hade inga lektioner så var ju ledig hela dan :) Det är man inte bortskämd med... ;) Så jag for ut till stallet och tog en tur på mon med Kristallen. Igår var hon en riktig pärla, så himla duktig♥ Vi travade lite uppför Sidensjörakan och hon tog så små steg att det kändes som att rida en liten ponny ;) Det kändes inte som en stortravare på 165 där inte! ;)
Sen kom Sanna till stallet så jag hjälpte henne lite med öppnan och slutan, typ sa till när Rayo placerat sig rätt och så. Jag vet inte om det gav så mycket då jag inte är allra bäst på att lära ut, och speciellt inte inom det akademiska... x) Menmen, det blev ju inte sämre iaf :)

Idag har jag vart på skolan. Vi hade en biologilabb först, man skulle visa att växten använder fotosyntesen när det är ljust och cellandning när det är mörkt och vi skulle komma på hur man skulle visa det själva. Vi var skitduktiga! Haha :) Efter lunchen var det engelska där vi inte gjorde nåt speciellt och sen flosofiprovet. Egentligen var det inte så svåra frågor, men vi hade fått så mycket fakta så jag blandade ihop kunskapsteorier hit och dit så vi får se hur det gick... ;) Sen slutade jag eftersom programmeringsläraren är i Tjeckien :)

Nu ska jag försöka hitta nåt att äta och sen ska jag trampa iväg till stallet och träna på plan med Kristallen :) Sen har jag inget mer planerat ikväll, men det vore bra om jag satt mig med matten en stund. Det lär väl komma prov på det också snart... Men den dagen den sorgen, först ska jag till stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0