Högskoleprovet

Ja det är ju typiskt att man ska sitta och skriva prov den enda soliga dagen på hela lovet-.- Har hört att det ska bli sol imorrn också, och hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det ju:)

Idag var det ju som sagt högskoleprovet. Var faktiskt inte så farligt drygt som jag trodde det skulle bli, vi hade ju iaf 20min rast mellan varje prov så man hade tid att tjattra med kompisar och tänka på nåt annat en stund;) Men nästa gång jag skriver det måste jag ta med mig en klocka! Jag satt på svenska läsförståelsen och klurade på frågorna när en av ledarna skrek: 5 MINUTER KVAR AV PROVTIDEN! Då hade jag en text med 4 frågor kvar, och de andra 4 texterna med sammanlagt 16 frågor hade jag gjort på 45min!O.o
Har kollat igenom facit på internet nu och jämfört med mina svar, och jag vet inte säkert hur man ska räkna ut poängen... Men har jag räknat rätt tror jag det blev ungefär 1,1:) Blev det det är jag nöjd:):) Man kan ha 2,0 som mest och medel brukar ligga på 0,9 har jag hört;)

Men nu ska jag äta, ha det!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0