Duktighetspoäng

Idag har jag inget speciellt planerat, hade bara tänkt samla lite duktighetspoäng genom att plugga och städa:) Lika bra att börja plugga nu eftersom provet är på måndag... Imorrn är det ju högskoleprovet också, och efter det lär jag nog inte orka göra nånting som kräver tankeverksamhet;) Jag börjar få jätteångest över det där provet, jag kommer totalfaila ju!O.o Inga fler som ska dit? Jag behöver nån att fördriva rasterna med;)

Igår gick jag med i bloglovin också:) Megabra sida verkligen! Man lägger bara till alla bloggar man vill följa så syns det där när alla uppdaterat. Jag hade ju miljoners bloggadresser att hålla reda på så det var lätt att missa nån, men nu gott folk kommer jag hålla mig uppdaterad!;)

Här har ni dagens megabra låt!:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0