Stan

Idag var jag på tjejkvällen på stan med Dafna och Åsa:) Jag lyckades klanta till exakt allt! Först hittade jag inte busskortet när vi skulle iväg så busschauffören fick damp men jag fick låna pengar av Åsa så det gick bra ändå;) Sen kom vi fram, gick upp på gallerian och började på the phone house för att lämna in mobilen igen. Då hittade jag den inte-.- När jag gick ut igen kom jag på att jag hade den i jackfickan så jag tog upp den, men då funkade den igen:S Men det var ju bra så man slipper skabb-mobilen:P Sen gick vi runt och hittade ingenting så vi gick iväg till Cubus och kollade och där hittade jag en skitsnygg stickad tröja:):) Men då var det typ 10 meter kö och bussen skulle gå om 15min så jag hann inte köpa den:( Men jag hoppas den är kvar på fredag:P Sen träffade jag Jeanette också, och det var ju lite kul när jag sagt till henne att jag skulle plugga både idag och imorgon^^ Så det enda jag fick med mig hem var lite grejer från Kicks som mamma ville jag skulle köpa till henne. Tråkigt... Men när jag kom hem hittade jag busskortet igen. Det låg i börsen-.- Men inte på samma ställe det brukar så det var därför jag inte hittade det^^
Sen har jag anmält mig och Rayo till GidHundsjös tävling nästa söndag också. Vi ska starta LC:2 och LB:1:) Ska bli riktigt kul faktiskt, han är en så fin dressyrhäst!:)
En annan rolig sak som jag inte berättat för så många än är att jag har köpt en egen bil!:) Pappa har 2 bilar, men den ena funkar inte och båda har automatlåda så jag måste ju lära mig växla nån gång:P Och behöver ju ändå en bil förr eller senare;) Så de ska lasta den i skåne imorgon så har jag tur är den här i slutet av veckan, annars i början av nästa vecka.



Här har vi då pärlan;)


Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Jädrans sandra vilken fin bil! =) Man ska kanske sälja lite hästar så man ha råd med en sån! ler

2009-10-01 @ 19:44:36
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Nej gör inte det, riktiga hästkrafter är bättre!;)

2009-10-02 @ 07:58:44
Postat av: annie

Ojsan, egen bil och inte ens arton än. Det kallar jag stil ;D <3

2009-10-02 @ 17:35:25
Postat av: Sandra

Alltid!;) Nej men jag måste ju lära mig köra med manuell växellåda, annars blir det inget körkort...:P<3

2009-10-02 @ 21:13:29
Postat av: Tessan

kusin ! vad är detta, egen bil? vadå? du e ju inte ens laglig bilförare än ! berätta ! :)

2009-10-11 @ 19:18:00
Postat av: Sandra

Vi har ju automatlåda på våran audi så då köpte jag en egen med manuell låda så jag får lära mig växla, annars blir det inget körkort;) Jag ska ju ändå ha bil förr eller senare så lika bra att köpa en nu:)

2009-10-11 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0