Grattis! Sony Ericsson k850i har nyss vunnit priset för världens sämsta mobil!

...nu går det inte ens att skicka sms-.- Kanske för svårt kommando;) Så anledningen till att jag inte svarat på smsen är pga damp-mobilen och inte för att jag är sur eller nåt^^ Så det blir väl till att lämna in den igen... Haha de som jobbar på the phone house kommer bli hyfsat less på mig, kommer dit typ en gång i veckan;)
Idag var det friluftsdag på skolan. Jag gick stavgång utan stavar, kuul... Sen hade alla som skulle vara med på det från min klass bangat ur eller nåt så det blev till att gå själv:/ Men hade inte förväntat mig att de skulle komma heller så jag hade laddat upp mp3n och då blev det inte riktigt lika tråkigt som annars:) Men det var svinkallt!:O Thank god för mina lovikkavantar säger jag bara!;)
Linda skickade sms och sa att våra Sandra-träningar förmodligen kommer dra igång igen:) Ska bli kul att få prova igen nu när Hilda lugnat ner sig lite:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0