:)

Idag är dagen med litet t. Veckodagar skrivs aldrig med stor bokstav om de inte står först i en mening, så...;) Vi hade för övrigt prov på det idag, hahaha^^ Mellanstadienivå. På em hade vi orientering, och det gick faktiskt bra:) Trots att vi virrade bort oss lite så vi sprang för långt, men vi hittade ju en till kontroll då så det var ju bara bra;) Efter skolan gick jag och Dafna och köpte hårtoning. Nu ska jag få guldbrunt hår!:P
Nu ska jag till stallet och rida Kristallen. Hon är stencool, bara haft ryttare 3 gånger men ändå sticker man ut i skogen med henne utan problem! Det kommer bli en bra ridhäst av henne känner jag:) Hon måste verkligen hålla för travet så Linda och Robban kan behålla henne, annars blir vi ju olyckliga! Menmen, rapport kommer senare:)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Tänker du färga idag?

2009-09-22 @ 20:05:09
Postat av: Sandra

Nej det blev inte idag... Kanske imorgon;)

2009-09-22 @ 21:56:48
Postat av: Linda Calissendorff

Hihi tror allt Sandra blivit lite kär =) Ja annars blir hon kvar som avels häst,blir en massa föl snart då! ler

2009-09-22 @ 23:22:00
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja hur kan man inte tycka om den hästen liksom?;)

2009-09-23 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0