Känner inte för rubrik;)

Nu har jag nyss kommit hem från Näske krog, mormor fyller år nästa helg så då bjöd de med oss dit:P Man känner sig ju lite tjock efter en trerätters kan jag ju säga;) Men det var roligt att få retas lite med kusinen:)
Jag satt och kollade på tv, det var ett program om underbarn. I början var det ganska fascinerande, men till slut drogs det lite för långt. Enligt en pappa kunde hans barn be om vatten och säga till när blöjan behövde bytas när han var 2 veckor gammal! Då kände jag att jag inte riktigt trodde på det längre... En annan unge var världens bästa matematiker, han var 9 år och kunde räkna ut ekvationer som ingen annan kunnat lösa. Så min första fråga till det; vem rättade skiten?:P Men nu ska vi inte vara negativa här;)
I morse (12 är morgon för mig...) Åkte jag iväg och red Hilda. Det blev dressyr på plan eftersom vi skjutit upp det ett tag nu;) Hon jobbade på jättebra under uppvärmningen, men efter första galoppen blev hon som ett monster! Jag fattar inte vad det var med henne, hon galopperade jättefint men sen blev hon hyper och stack. Minsta lilla jag lade till skänkeln så sprang hon bara iväg, och så har hon inte gjort på flera månader!:O Så vi hade nog inte den bästa kommunikationen idag... Om några veckor hade jag tänkt att ringa Linda Nordlander och fråga om hon har lust att ha dressyrträning med oss, jag tror jag behöver lite hjälp med att utbilda gangster-Hilda...;)
Idag har Linda och Robban vart på Dannero med Wilmer på visning. Jag har inte hört nåt om hur det gått, sitter och väntar på ett blogginlägg från Linda...;) Men hoppas de kommit hem med förstapris såklart så det fått visa en gång för alla att de bästa hästarna kommer från Stall Calissendorff!:D

Wilmer som bäbis:)

Kommentarer
Postat av: dafna

En annan unge var världens bästa matematiker, han var 9 år och kunde räkna ut ekvationer som ingen annan kunnat lösa. Så min första fråga till det; vem rättade skiten?



Haha XD

2009-09-27 @ 21:54:05
Postat av: Linda Calissendorff

men sööööööötnosen min då! =))man inte tro han varit så liten! ler Vi fick hela 80poäng (mycket bra) men naggen slog oss med 1 poäng å han blev best i show...Läs min blogg så fatta du varför man e lite små sur ;0)

2009-09-27 @ 23:04:26
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

men sööööööötnosen min då! =))man inte tro han varit så liten! ler Vi fick hela 80poäng (mycket bra) men naggen slog oss med 1 poäng å han blev best i show...Läs min blogg så fatta du varför man e lite små sur ;0)

2009-09-27 @ 23:04:46
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0