Full fart!

I morse hade jag sovmorgon. Tydligen lite längre än jag trodde... Jag var framme på skolan typ en timme innan vi började-.- Men då satt jag och pluggade på engelskan så inget ont som inte för något gott med sig:) och så såg jag 2 renar också:P Första lektionen hade vi biologilab. Vi skulle ta fram DNA ur en kiwi^^ Ganska meningslöst för man såg ju inte DNA-strukturen, det var bara en grön sörja;P Men det gick ju det också:) Annars har det inte hänt så mycket speciellt på skolan. Vi ska programmera en egen miniräknare på programmeringen, och jag är verkligen värdelös! Jag ser bara en massa koder överallt och fattar ingenting^^ Eller, jag kan ju fatta lite av andras koder men att skriva själv går bara inte... Men med lite hjälp kom jag igång. Då kom nästa problem. Det måste blivit något fel i programkoden för enligt datorn blev 6+9=18x)
Efter skolan åkte jag till Hilda:) Vi red ut i skogen med Jeanette och Tardee idag också, och det gick bara bra:P Hon var mycket piggare idag än igår men det är ju bara kul med pigga hästar;) Efter stallet åkte vi och lämnade grejer till insamlingen i Bjästa. Man måste vara lite duktig ibland också...;) Sen blev det ju idol såklart:P Men en av storfravoriterna, Felix Västerhamn, åkte ut:( Han hade en riktigt egen röst, typ kermit-varning;)
Nu ska jag leta fram lite kläder, det är ju klasskort imorrn:P Sen måste jag plugga på engelskan, har prov imorgon och jag har knappt börjat...:$

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Lycka till med provet! =)

2009-09-24 @ 22:36:09
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0