Äntligen helg!

Sovmorgon i morse igen:):) Började med engelska, skulle ha läxförhör. Hahaha det känns inte som att det var så seriöst, hon hade kopierat upp papper med fel glosor på... Vi hade haft typ hälften av demx) Hon samlade inte ens in dem utan vi gick igenom svaren på tavlan^^ Sen megalång rast, 2,5 timmars lunch. Så då var man inte så taggad för kemi sen... Så jag och Amanda skrattade åt konstiga namn i almanackan. Seriösa? Oh yes!
Sen hann vi ha ungefär 20min svenska innan vi skulle ta klasskort:P Det var en bättre fotograf än förra året, då var ingen beredd på att hon skulle ta kort så alla blev jättekonstiga... Men i år såg det faktiskt bra ut:)
Vi slutade 10 i 3 så då hade jag 55min till bussen skulle gå-.- Så då gick jag ner till DjurMagazinet som öppnade idag. Det var stoort, det fanns ju hur mycket grejer som helst! Jag köpte bara lite kaningodis, det känns som att jag har allt jag behöver till kaninerna redan;)
När jag kom hem bytte jag om till ridkläder och åkte till stallet. Kristallen var först ut:) Hon var så duktig så, men seeg när vi skulle iväg och överpigg på väg hem;) Hon verkar trivas hemma;) Idag var vi ju uppe på mon själva för första gången och det märktes ingen skillnad mot när vi hade sällskap, hon var lika cool som vanligt! Vi provade trava för första gången idag också. I början tog det jättelång tid innan hon förstod vad jag ville men vi har ju inte tränat övergångar till trav så man kan ju inte förvänta sig att hon ska fatta på en gång heller;)
Sen var det Hildas tur. Jag hade planerat in en dressyrträning på plan eftersom vi bara vart uppe på mon och fjantat runt i typ en vecka nu. Jag hann bara rida i ungefär 10min så kom pappa och skulle hämta mig-.- Synd, för det lilla jag hann rida kändes hon jättefin, pigg och framåt och svarade på jättesmå hjälper... Men vi får väl spara dressyren till imorgon då:P

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiina ni är! =)

2009-09-25 @ 21:51:34
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0