Torsdag

Det blev ingen sväng till stallet idag heller, guud vad dålig jag känner mig!:( Måste verkligen skärpa till mig med allt snart känner jag... Har varit jättetrött hela dan också, pappa skickade ett sms och väckte mig runt halv 11 i morse (om nu halv 11 räknas som morgon;)) där det stod att fjädrarna till bilen kommit med posten så han ville att jag skulle gå och hämta dem:P Så jag släpade mig upp och började göra mig i ordning. Då skickade Friederike ett sms och undrade om hon kunde komma och hälsa på en stund så då var det bara att börja städa, mitt rum ser förjävligt ut!^^ Vi gjorde inte så mycket, spelade pingis, kollade på gamla bilder från när jag var liten och så följde hon med och hämtade fjädrarna:P Sen dess har jag inte gjort så mycket utan jag satte mig vid datorn och sen gick jag ner till kaninerna och fortsatte torka hö. Det roligaste som finns!-.- Nu ska jag nog ut och gå en sväng så man fått röra på sig nånting idag iaf:P Sen ska jag troligtvis prova den svarta sprayfärgen så jag vet hur jag ska fixa håret till på lördag;) Det blir nog en tidig kväll ikväll tror jag, det känns så iaf...:P

Kommentarer
Postat av: ida

torkar du eget hö till kaninerna? :)

2009-10-29 @ 23:42:48
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi brukar få hö av Åsas moster, men det är oftast blött så då brukar jag torka det så det inte börjar mögla:)

2009-10-30 @ 11:28:43
Postat av: Friederike

You didn't had to clean for me :D

2009-11-13 @ 12:02:46
Postat av: Sandra

I had to clean anyway, my room looked terrible!;)

2009-11-13 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0