Svinkallt!:S

Man går ju runt och fryser hela dagarna!:/ Speciellt jag som har dålig cirkulation och kan frysa trots att det är +20 ute...;)
Menmen, dan började med programmering som gick skit som vanligt... Jag fattar inte hur jag ska kunna en massa programkoder jag aldrig sett förut:S Det känns ganska ologiskt... Sen kemi, där vi fick tillbaka och gick igenom provet. Sen Biologi. Då gick vi bara igenom en massa gamla saker så då gjorde jag läxan istället så jag slapp göra den hemma;) Sen luch 40min och sen matte, som faktiskt gick ganska bra för en gångs skull:) Jag börjar fatta det där nu tror jag:P Med lite hjälp iaf...;) Sen i slutet av lektionen kom våran förra kemilärare och hälsade på med fika:) Saften hade hon i E-kolvar, naturarhumor hahaha^^ Sen slutade jag och insåg att jag missat bussen så jag fick vänta en halvtimme på nästa buss-.- Hem, sätta sig vid datorn och redigera filmerna från dressyrtävlingen så de kommer nog upp på youtube till helgen kanske:) 
Nu måste jag sätta mig och skriva psykologin. Vi ska analysera ett fall efter de olika utvecklingsteorierna, och det känns skitdrygt! Men jag måste få det klart innan 9, för då börjar Greys anatomy, och det kan man ju inte missa!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0