Stan med Dafna

Idag var jag och Dafna inne i stan:) Vi köpte svart hårfärg och ögonskugga till halloweenfesten på lördag, och sen kollade vi in höstens mode;)
Vi började med H&M:

Passar djurälskare?;) Dafna älskade sin rosa kjol och jackan matchade den perfekt! Mössan påminner om grön skogsmossa och är därför väldigt snygg till hösten. Min jacka var i äkta fuskpäls och mjuk att klappa. Just därför ville jag inte ha den, vem vill bli klappad när man går på stan? Den passade däremot väldigt bra till den blå mössan.
Sen Gina Tricot:

Här provade vi samma klänning men i olika färger för att den lila färgen matchade mitt rödbruna hår (rött och lila passar väldigt bra tillsammans!) och Dafna ville se brun ut i den vita klänningen. Vi diggar även urringningen, den var skitsnygg!!!
Sen Vero Moda:

Temat här blev yrken. Dafna har alltid velat bli kontorsassistent, och jag har alltid velat mocka koskit, så därav klädvalet. Vi blev väldigt nöjda, men vi ska nog sikta högre på karriärsstegen...

För er som inte förstod det är vi INTE seriösa! Vill du läsa en seriös blogg har du kommit fel!;)


Dafna med den svarta hårsprayen och ögonskuggan vi ska använda på lördag:)

Tagen från bussen på väg hem från en dag på stan! Nu kan jag äntligen kalla mig modebloggare!;)
Nu ska Dafna till sin mormor och morfar och äta (tööönt!) och sen ska jag till henne, så då kanske vi slänger upp fler modetips! Håll er uppdaterade!;)


Kommentarer
Postat av: Linda caslissendorff

skratta så jag gör på mig! Ni är inte kloka brudar! =)

2009-10-28 @ 21:40:31
Postat av: Anonym

fint haha 8)

2009-10-28 @ 21:43:39
Postat av: Dafna

Vi glömde lägga in fler modetips :O

2009-10-28 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0