Snabb uppdatering:)

Idag var det Bibbiträning i Näske med Rayo:) Det gick bra, det tog ett tag innan jag och Rayo förstod varann i början men sen släppte det och då kom dressyrhästen fram igen!;) Jag tycker inte vi gjorde några speciella övningar, lite skänkelvikning, volter, serpentinbågar och övergångar, såna saker man alltid behöver träna på;) Jag tänkte försöka hinna rida Rayo imorrn också, för Sanna hade praktik hela kvällen så hon kommer inte hinna... Men det är bra, då hinner vi trimma lite mer inför söndag;) Jag som inte ens börjat lära mig LC´n:O Men en kvart i garaget så sitter programmet sen:)
Nu ska jag packa upp gympaväskan och sen sova, det blev sent ikväll också fast jag bestämde mig för att det inte skulle bli det...-.-;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0