Oh happy day:)

Jag är glad idag:) Vet inte vad det är, men allt känns positivt av nån anledning:P Vi började dagen med biologilabb. Vi skulle ut i skogen och hämta barr som vi mätade och resonerade om vad som kunde ligga bakom hur långa de blev, varför vissa blev kortare än andra trots att man tog dem från samma träd... Kändes ganska värdelöst, jag tror ingen lärde sig någonting av det, men det fanns säkert nån tanke bakom:P Sen lunch, pannkakor;) Efter det engelska, där vi hade glosförhör. Alla rätt till mig, wihoo!;) Min grupp vann glostävlingen på slutet också, alla var såå duktiga!;) Sen psykologi, där vi diskuterade olika ledarstilar mellan män och kvinnor. Men vi kom fram till att lärarens påståenden måste vara fel;) Nästan ingenting som stämde ju!:O Och nu sitter jag och programmerar. Eller "programmerar", det är väl kanske lite svårt att göra på bloggen;) Men jag vet inte vad jag ska hitta på för program nu, så...:P Vi slutar om 10 minuter så det är härligt:)
När jag kommer hem hade jag tänkt rida Hilda, måste ju träna till Sandra kommer nästa gång;) Det var så himla roligt att känna att man faktiskt kunde rida övningarna på ett bra sätt med en koncentrerad och fokuserad häst! Hon är ju ganska lättlärd så det där med öppnorna fixar vi nog ganska snabbt:) Då menar jag ju såklart inte världscupen nästa, utan en hyfsat bra genomförd öppna:P Hon måste ju sätta rätt muskler och så för att orka gå i öppna, och som det ser ut nu vilar vi oss i form;) Men det är en fördel med att hon är dräktig, jag har inga krav på att hålla henne i tävlingskondition så jag kan stanna hemma och plugga utan att få dåligt samvete... Det nöter väl bara på henne att träna mycket nu, det är ju inte bara mig hon ska gå och bära på utan bäbisen också:P
Menmen, nu slutar jag om 3 minuter och bussen går om en kvart så det är väl lika bra att stänga ner så man kan ta sig hem;)

Kommentarer
Postat av: ida

oooh är hon dräktig? :D spännande :)

2009-10-22 @ 17:58:31
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0