Musiiik!:)

Nu sitter jag och fixar ihop en skiva till bilen:) Fanns bara skitmusik så då gör man en egen:P Robin Bengtsson är ett måste!;) Hahaha^^ Men hittills har jag bara Finger Eleven, Shinedown, Cascada, Idol-Calle, Robin Bengtsson och AC/DC så inte så mycket variation... Kom med bra musiktips nu!:)
Idag har det väl inte hänt så mycket som vanligt, började med engelska och fick tillbaka analysen vi skrev på en text. MVG, så det är inte helt fel;) sen 2,5 timmars lunchrast då vi ockuperade kopiatorn i biblioteket så det blev världens längsta kö^^ Medan vi stod och väntade tittade jag på lite olika boktitlar och säger högt: "Men kolla, här är ju den stora boken om mig!" ... och drar fram en tjock, lila bok som heter Disasters. Jag tyckte den beskrev mig på pricken, men alla bara skrattade åt mig...:( ;) Sen hade vi kemi och typ halva klassen var skittrött så det blev inte så seriöst;) Vi snodde varandras miniräknare (eller rättare sagt, alla snodde min...) och ingen var speciellt intresserade av att lära sig om syrabaspar:P Sen var det svenska. Vi pratade om boken vi skulle läst till idag. Det kom jag på igårkväll så jag satt uppe och läste den till halv 12-.- Nån riddarroman från 1100-talet, väldigt spännande...not... Då var alla ännu tröttare och pratade i munnen på varann så då höll jag på att somna;) Men till slut fick vi gå, och nu är det äntligen loov!:D
Nu är det idolutröstningen, rocktema var det ikväll:) Inte så jättebra låtar men... Calle och Erik var bäst:) Hoppas att Rabih åker, jag klarar inte av hans fjollröst. Det ska vara smörballader för att det ska låta bra, men han är ingen favorit:P Inte Mariette heller, men alla verkar gilla henne så det lär ju dröja innan hon åker;)


Bra låt! Ett måste på skivan;):P

Kommentarer
Postat av: :)

aerosmith- i dont want to miss a thing, crazy, cryin´, angel, dud(look like a lady) alice cooper- alla låtar är bra, bon jovi- alla låtar är bra, guns n roses- alla låtar är bra:), deep purpel- child in time, hush, europe- carrie, the final countdown, chris de burg- lady in red, cyndi lauper- time after time, foregner- i want to know what love is, Led Zepperlin- since i´ve been loving you, stairway to heaven, mötley crue- alla låtar är bra, Nazareth- love hurts, Scorpions- send me an angel, streamrock fever,the game of life, still loving you, wind of change, Twiste sister- we´re not gona take it, Van helan- jump, love walks in, Whitesnake- is this love, michale jacksson- alla låtar m.m :)

2009-10-29 @ 20:19:31
Postat av: Sandra

Tack för tipsen!:) Det var Amanda som kommenterade antar jag?;)

2009-10-29 @ 20:40:57
Postat av: Anonym

haha kanske

2009-10-29 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0