Klantskallen nr.1!

Det är jag det! Jag var på väg till stallet, och cyklade uppför backen efter Sidensjövägen när jag såg att Åsa kom och körde moppe så när hon var några meter framför mig (hon skulle till Bjästa och jag skulle iväg)... Så skulle jag vinka så jag släppte styret med vänster hand och vad händer? Jo, jag drar ju åt mig styret med höger hand så jag gör världens vurpa med knäet rakt ner i asfalten!-.- När jag ställde mig upp trodde jag först att jag fått hjärnskakning för jag mådde så illa så jag trodde jag skulle spy, men det gick över efter ett tag:P Men sen är jag ju sån att jag aldrig vill visa att jag har ont så jag stod och pratade med Åsa och låtsades som ingenting ett tag innan jag fortsatte till stallet^^ Men det är ju så typiskt att det just skulle vara höger knä som fick smällen, det är ju det knäet jag haft mest problem med:/ En gång ramlade jag ju på en betongbrygga så jag typ slog upp det knät in till skelettet, så jag har ju ett fint, skålformat ärr där nu;)
Menmen, nog pratat om det. Jag kom ju fram till stallet efter många om och men, tog in Hilda och stack ut på mon. Hon verkade skitglad över att få komma ut så hon var pigg och framåt och jobbade på bra:):) Jag var ju inte i stallet på varken onsdag eller torsdag, det är otroligt att man kan sakna en häst så mycket på bara 2 dagar...  Hon är ett lyckopiller den där Hilda;) 
Idag på skolan hade vi ett läxförhör och ett prov. Först läxförhör i engelska. Lätt när man knappt tittat på glosorna eller läst texten...;) Men den största delen var att jämföra författaren med hennes text och se om det finns någon likhet mellan henne och personerna i boken, och där kan man ju tolka fritt så man kan ju inte riktigt ha fel;) Sen hade vi kemiprov. Det gick ganska bra tror jag, det var bara de sista räkneuppgifterna som inte gick särskilt bra:P Men resten av provet var lätt:)
Nu ska jag bara titta på utröstningen av idol, ge kaninerna mat och lite sånt och sen ska jag nog gå och sova, härligt med låång sovmorgon imorgon!:):) 

Hildur blank och fin:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon är otrolig fin:)

2009-10-03 @ 11:26:25
URL: http://rayoosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0