Flumdag och Sandra-träning:)

Dagen började med styrka och kondition. Jag och Dafna var klara med allt vi skulle göra så då fick vi ha egen träning. Vi började med spinning, men efter 3 eller 4 intervaller var vi så less på det så då gick vi ner till "killarnas" gym, där det nästan bara är tyngdlyftningsgrejer. Men det ser ut som en tortyrkammare, helt seriöst!:O Och minsta vikten de har är ju typ 10kg så vi gav upp det ganska snabbt och gick till det övre gymmet istället:P Där körde vi lite lyft med tyngder, magträning och sånt. Men det tar inte så lång tid innan man är less där heller så jag gjorde bara nåt när läraren kom, då ser det bra ut iaf;) Sen hade vi psykologi, ganska tråkigt men hyfsat slappt så:) Sen lunch och efter det fysik och matte. Då var jag riktigt på gasen kan jag säga^^ Jag och Amanda var ungefär lika trötta båda två så det var inte en alltför bra kombination att försöka jobba tsm då;) Alla våra diskussioner blev väldigt IQ-befriade men det är så det ska vara, jag är ganska IQ-befriad, kanske blondin innerst inne?;) Amanda: Men vad är en 88-talist för nåt då? Jag: Det är en stammande 80-talist! Sen pratade vi om hur man blir påverkade av vilken dag man är född på och vi kom fram till det att de som föds på en söndag är ett bakisbarn, så det känns skönt att man föddes på en måndag;) Sen hade vi kemi, och där gjorde jag inte speciellt mycket heller... Men det känns inte som att vi gick igenom nåt svårt, vi kunde ju typ allt han pratade om:S Så då skickade jag hemliga meddelanden på minräknaren till Felix;) Eller, egenligen var de inte så hemliga, det stod typ: vi slutar om 20 min! Så då behöver ni inte tro att det var några kärleksbrev via miniräknaren, hahaha^^
När jag kom hem var det bara att kasta i sig lite mat, byta kläder och trampa iväg till stallet (jag klarade hela backen idag, är nästan värd en medalj...;)).  Sandra-träning med Hildur stod på schemat, och jag trodde verkligen inte jag skulle kunna skärpa till mig och vara seriös efter eftermiddagen på skolan, men jag lyckades faktiskt riktigt bra;) Jag provade rida Hilda på tränsbett och kollade om hon svarade bättre nu än hon gjorde förut, och det gjorde hon!:) Så på slutet började vi med lite öppnor, och Sandra tyckte hon blivit SÅ duktig nu:):) Jag trodde inte jag skulle klara sitta riktigt i den vanliga sadeln, jag har inte tänkt så mycket på sitsen när jag varit ute i skogen och i den akademiska sadeln får man naturligt en mycket bättre sits:P Men till och med det gick hyfsat, hon sa inget om att jag skulle förbättra nåt på sitsen iaf. Så jag är jättenöjd med dagens träning, Hilda gick som om hon aldrig gjort annat:D Man kan inte tro att det var hon som sprang och jagade skidåkare i vintras och som gillade att leka rodeohäst när nånting blev för jobbigt;) Nä, hon är en oslipad diamant helt enkelt:)

Bild från när jag och Hilda försökte oss på lite akademiskt i vintras;)

Stjärnan herself:)♥
Nej nu måste jag göra nåt vettigt, går ju inte att sitta och blogga hela nätterna...;) 


Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ni var så duktiga så jag försökte koncentrera mig och lyssna men de blev mycket surr med de andra men jag såg i af =) Gilla de jag såg ska bara få i gång henne mer med baken så hon inte blir så framtung men de fixar ni med andras hjälp! ;0)

2009-10-19 @ 21:37:52
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Dafna

Jag gör reklam för din blogg på fokus, haha

2009-10-19 @ 21:44:58
Postat av: dafna

eller inte, tihi

2009-10-19 @ 21:45:47
Postat av: Sandra

Ja nu har hon ju blivit så positivt inställd till arbete så med Sandras hjälp kommer det nog gå bra:) Många fel kommer säkert från mig, jag är ju inte så van än så länge...;)

Haha Dafna, känns ju som att du skulle vara så insatt i min blogg så du skulle gå runt och göra reklam för den;) Vi kan dela ut reklamblad på skolan? HahahaxD

2009-10-19 @ 21:52:19
Postat av: ida

gud vad rädd jag blev, trodde bilderna var ifrån idag, va så mkt snö nu?! heh x)

2009-10-19 @ 22:30:48
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Dafna

Ja!!! och när vi ändå håller på kan vi sätta upp en på bussen så alla ser! :D

2009-10-19 @ 23:28:21
Postat av: Sanna

Gu va kul att det gick bra idag=)

2009-10-19 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0